Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες - Οδηγίες Χρήσης

Οδηγίες Χρήσης

Στη λίστα παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικές οδηγίες για τη χρήση των ηλεκτρονικων υπηρεσιών ανά κατηγορία.

  • Οδηγίες για Ειδοποιητήρια

    ► Για να δείτε τα Ειδοποιητήρια που έχουν εκδοθεί για εσάς :

    1. Από το υπο-μενού "Ειδοποιητήρια" (στα αριστερά), επιλέξτε «Νέα Ειδοποιητήρια» για τα τρέχοντα ειδοποιητήρια  ή  «Ιστορικό Ειδοποιητηρίων» για αυτά που έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης.

    2. Παρατηρήσεις: Ένα ειδοποιητήριο περιέρχεται στο "Ιστορικό" μόνο όταν παρέλθει η "ημ/νία λήξης" του ανεξάρτητα, δηλαδή, από το αν έχει εξοφληθεί ή οχι.

    ► Για να δείτε την ανάλυση (αναλυτικά στοιχεία) ενός Ειδοποιητηρίου :

    1. Εμφανίστε τη λίστα των Ειδοποιητηρίων σας ("Τρέχοντα" ή "Ιστορικό"), σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες.
    2. Στην γραμμή του επιθυμητού ειδοποιητηρίου επιλέξτε το εικονίδιο στην στήλη «Ενέργειες»

    ► Για να δείτε (και να εκτυπώσετε) το έντυπο ενός Ειδοποιητηρίου :

    1. Εμφανίστε τη λίστα των Ειδοποιητηρίων σας ("Τρέχοντα" ή "Ιστορικό"), σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες.
    2. Από τη λίστα των Ειδοποιητηρίων, επιλέξτε τη γραμμή του επιθυμητού Ειδοποιητηρίου.
    3. Από τη "γραμμή εργαλείων" (επάνω-δεξιά), κάντε κλικ στο κουμπί "Έντυπο".

    ► Για να εξοφλήσετε ένα Ειδοποιητήριο :

    Προσοχή! Συνιστάται η εξόφληση μόνο των τρεχόντων Ειδοποιητηρίων.

    1. Από την ανάλυση ή το έντυπο του Ειδοποιητηρίου σας, εντοπίστε και αντιγράψτε τον "Κωδικό Πληρωμής" αυτού.
    2. Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα περιήγησης, μεταβείτε στην ιστοσελίδα της "ηλεκτρονικής τραπεζικής" (web banking) της τράπεζάς σας.
    3. Εκτελέστε την πληρωμή, προς το φορέα του Ειδοποιητηρίου, επικολλώντας - στο κατάλληλο πεδίο - τον αποθηκευμένο "κωδικό πληρωμής" και πληκρολογώντας το ποσό του Ειδοποιητηρίου.
  • Οδηγίες Καρτέλα Χρεώστη

    ► Για να δείτε τις Οφειλές σας :

    1. Από το υπο-μενού "Καρτέλα Χρεώστη" (στα αριστερά), επιλέξτε "Οι βεβαιωμένες οφειλές μου" ή «Οι αβεβαίωτες οφειλές μου» αντίστοιχα.
    2. Μπορείτε να εμφανίσετε είτε τις ανεξόφλητες Οφειλές σας (επιλέγοντας "Ανεξόφλητες") είτε τις εξοφλημένες (επιλέγοντας "Εξοφλημένες") είτε όλες (επιλέγοντας "Όλες").
    3. Επίσης από του υπο-μενού «Οι ρυθμίσεις μου» μπορείτε να δείτε ενεργές ρυθμίσεις καθώς και τις πληρωμές σας από το υπο-μενού «Οι πληρωμές μου»

      ► Για να εξοφλήσετε μία ή περισσότερες από τις Οφειλές που έχουν βεβαιωθεί για εσάς :
    1. Εμφανίστε τη λίστα των ανεξόφλητων Οφειλών σας, σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες.
    2. Από τη λίστα των Oφειλών, επιλέξτε τις επιθυμητές Οφειλές.
    3. Από τη "γραμμή εργαλείων" (επάνω-δεξιά), κάντε κλικ στο κουμπί "Ειδοποιητήριο".
    4. Από το νέο Ειδοποιητήριο που θα παραχθεί, εντοπίστε και αντιγράψτε τον "Κωδικό Πληρωμής".
    5. Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα περιήγησης, μεταβείτε στην ιστοσελίδα της "ηλεκτρονικής τραπεζικής" (web banking) της τράπεζάς σας.
    6. Εκτελέστε την πληρωμή, προς το φορέα του Ειδοποιητηρίου, επικολλώντας - στο κατάλληλο πεδίο - τον αποθηκευμένο "κωδικό πληρωμής" και πληκρολογώντας το ποσό του Ειδοποιητηρίου.


    Παρατηρήσεις

      • Μετά την εξόφληση, οι οφειλές θα συνεχίσουν να φαίνονται ως ανεξόφλητες μέχρις ότου ενημερωθεί, διατραπεζικά, ο φορέας!
      • Το νέο Ειδοποιητήριο μπορεί να εκτυπωθεί κάνοντας κλικ στο κουμπί "Εκτύπωση".

     

  • Οδηγίες για Αίτηση Εγγραφής στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

    ► Για να καταχωρήσετε την αίτηση εγγραφής στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες

    1. Επιλέξτε Νέος Χρήστης
    2. Στην συνέχεια επιλέξτε σύνδεση με στοιχεία TaxisNet και εισάγετε τους κωδικούς σας.
    3. Από τη "γραμμή εργαλείων" (επάνω-δεξιά), κάντε κλικ στο κουμπί "Νέο".
    4. Συμπληρώστε τα πεδία κατηγορία και υποκατηγορία υπηρεσιών, καθώς και τα προσωπικά σας στοιχεία.
    5. Επισυνάψτε τα ζητούμενα έντυπα.
    6. Για να γίνει η οριστική υποβολή της αίτησής σας και να ληφθεί από το Δήμο θα πρέπει στο πεδίο οριστική υποβολή να επιλέξετε «Ναι».

    ► Για να δείτε τις Αιτήσεις σας :

    1. Από το υπο-μενού "Αιτήσεις" (στα αριστερά), επιλέξτε "Οι αιτήσεις μου".
    2. Μπορείτε να εμφανίσετε όλες τις αιτήσεις (επιλέγοντας "Όλα"), τις αιτήσεις που βρίσκονται στο στάδιο της Υποβολής (επιλέγοντας "ΥΠΟΒΟΛΗ"), τις αιτήσεις που βρίσκονται στο στάδιο της Επεξεργασίας (επιλέγοντας "ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ") ή τις αιτήσεις που έχουν διεκπεραιωθεί (επιλέγοντας "ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ").

      Παρατηρήσεις
      • Στο στάδιο "ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ" ανήκουν και οι αιτήσεις που έχουν απορριφθεί.

    ► Για να ανοίξετε μία Αίτηση σε κατάσταση επεξεργασίας (ή, απλά, προβολής) :

    1. Εμφανίστε τη λίστα των Αιτήσεων σας, σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες.
    2. Από την στήλη ενέργειες επιλέξτε το εικονίδιο ανοίγματος.

    ► Για να εκτυπώσετε μία Αίτηση που έχει υποβληθεί οριστικά :

    1. Ανοίξτε την Αίτηση, σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες.
    2. Από τη "γραμμή εργαλείων" (επάνω-δεξιά), κάντε κλικ στο κουμπί "Εκτύπωση".

    ► Για να "παραλάβετε" ένα παραδοτέο έντυπο, από μία διεκπεραιωμένη αίτηση :

    1. Ανοίξτε την Αίτηση, σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες.
    2. Μεταβείτε στην καρτέλα "Παραδοτέα Έντυπα".
    3. Από τη λίστα των παραδοτέων, επιλέξτε τη γραμμή του επιθυμητού εντύπου.
    4. Από τη "γραμμή εργαλείων", κάντε κλικ στο κουμπί "Έντυπο".