Skip to main content

Ιωάννης Σταματούλης

Αντιδήμαρχος Καθαριότητας/ Ανακύκλωσης - Περιβάλλοντος – Πρασίνου

Επικοινωνία

  • 2743360209
    Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ιωάννης Σταματούλης

Αντιδήμαρχος Καθαριότητας/ Ανακύκλωσης - Περιβάλλοντος – Πρασίνου

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 1/2024

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και τηςΑποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 τουάρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α' 134), από το άρθρο 47 του ν.4647/19 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/23 και το άρθρο 118 του ν. 5079/23.

2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

4. Το άρθρο 30 του ν. 5056/23.

5. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."

6. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι».

7. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης με μόνιμο πληθυσμό 15.570 κατοίκους.

8. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν 5 Αντιδήμαρχοι και 2 άμισθοι Αντιδήμαρχοι ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023.

9. Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης.

 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της παράταξης «Δύναμη Προοπτικής» ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης, με θητεία ενός (1,5) έτους ήτοι 02/01/2024 έως 30/06/2025, αρχομένη από τη δημοσίευση της παρούσας και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

Τον κ. Σταματούλη Ιωάννη του Κωνσταντίνου, καθ' ύλην καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας/ Ανακύκλωσης - Περιβάλλοντος – Πρασίνου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

• Την εποπτεία και ευθύνη της καθαριότητας/ανακύκλωσης, περιβάλλοντος/πρασίνου, του προγραμματισμού σχετικών έργων/μελετών/δράσεων, την εποπτεία του συνόλου των υπηρεσιών καθαριότητας και πρασίνου του Δήμου καθώς και την ευθύνη της χορήγησης αδειών σε αυτό.

• Την ευθύνη και εποπτεία της εύρυθμης και βέλτιστης λειτουργίας της υπηρεσίας καθαριότητας, των δημοτικών και κοινοτικών οδών, των δημοτικών κοιμητηρίων, των παιδικών χαρών, των κοινοχρήστων χώρων, των χώρων των λαϊκών αγορών.

• Την εφαρμογή και βελτίωση του κανονισμού καθαριότητας του Δήμου.

• Τη διαχείριση του Προγράμματος «Γαλάζιες Σημαίες».

• Την ευθύνη, εποπτεία, διαχείριση και συντήρηση των οχημάτων της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου, καθώς και την ευθύνη της αποθήκης των ανταλλακτικών και των λοιπών υλικών, τα οποία είναι απαραίτητα για τη συντήρηση και αποκατάσταση των κάθε είδους βλαβών και επισκευών αυτών.

• Την ευθύνη για την προμήθεια και διαχείριση καυσίμων των ανωτέρω.

• Την ευθύνη για τη διαχείριση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων και λοιπών τροχοφόρων.

• Την ευθύνη και την επιμέλεια, ευταξία και λειτουργία των Δημοτικών Κοιμητηρίων, τη διαχείριση των τάφων και την εφαρμογή των διαδικασιών ταφής, σύμφωνα με τις κανονιστικές πράξεις του Δ.Σ. και την υπογραφή των σχετικών αδειοδοτήσεων σε συνεργασία με τους Προέδρους Κοινοτήτων.

• Τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων καθώς και την επιβολή πάσης φύσεως προστίμων που απορρέουν από τις ανωτέρω αρμοδιότητες.

• Την ευθύνη και εποπτεία της λειτουργίας εμποροπανηγύρεων.

• Την έκδοση αδειών υπαίθριου και πλανόδιου εμπορίου καθώς και λαϊκών αγορών.

• Την εξουσιοδότηση για την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών Διοικητικών Εγγράφων, που εκδίδονται από τις Διοικητικές Υπηρεσίες του Δήμου και εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του.

• Την συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων αρμοδιότητάς του.